Thursday, July 2, 2009

Kapı Gibi Developer: Bekir AKIN


Kapı gibi derken iyi yazılımcıdır diye demedim, yanlış anlaşılmasın... küçük bir uçaktan az biraz uzun... iş vermeye korkar insan...


çok iyi yapar ama işini... sadece mobil işler değil yapabildiği ama çok iyidir o konuda, o yuzden hep mobil projeleri yazdirirlar ona... iPhone uygulamasi yapmayi dusunuyoruz diye laf arasinda sorarsin, 2 gun sonra yapar getirir... işine gelirse tabii... işine gelmezse hemen sıvışır sevmediği projeden... Turkiye`de yapilan wap ve on device uygulamalarin ciddi bir kismina eli degmistir bence...

ben çok büyük bir markanın çok büyük bir projesi için gece yarılarına kadar calıştım onunla bir seferinde... gıkı çıkmadı, bir hafta uğraştı.... sonra yurtdışı ofislerinden müşterinin haber geldi, bize de yapın bunun aynısından diye... beceriklidir aslında ama birçok akıllı yazılımcı gibi quick&dirty çalışmaya meyillidir... daha sonra bahsedeceğim Gökçe ve kızmasın bana diye anlatmayacağım Zeynep Hn. vardır, onlar zapteder onu... bize çaktırmıyorlar ama onlar olmasa Bekir bizim dediklerimizi dinlemez bence... ben yanımda Gökçe yoksa korkarım zaten birşey söylemeye...

Bekir zaten Mobilera'nın Teknokent'de ki ofisinde çalışır genelde... Tübitak ve Avrupa Birliği projelerinde çalışır... ne yaptığını pek anlatmaz ama insansız uzay gemisi yapıyor edasında yürür... Konkur ekibinde yazılım yapmayacak olsaydı dahi rakipleri caydırıcı fiziği nedeniyle alırdım ben onu ekibe :)

Bekir ile yarin ayni ofiste calisacak olmamdan dolayi... sırada... Ece İNANÇ...

No comments:

Post a Comment